Kletarska evidenca, pretoki, kemijske analize, dodatki enoloških sredstev, odkup in prevzem grozdja, obračun trgatve, izplačila dobaviteljem, delovni nalogi, integracije z merilnimi napravami, refraktometri, tehnicami, WineScan, ERP (računovodsko aplikacijo), meritve temperatur in IoT naprave.
Želite predstavitev?V le nekaj urah je lahko vaša klet že na tej sodobni platformi.
EVINAR je informacijska rešitev za digitalizacijo proizvodnih procesov v večjih vinskih kleteh. Omogoča upravljanje trgatve grozdja z odkupom in prevzemom grozdja, vodenje kletarske evidence s pretoki, kemijskimi analizami, dodatki enoloških sredstev ter izkletitvijo vina v polnilnico. Opravila med seboj povezujejo delovni nalogi.
EVINAR vsebuje številne povezave / integracije na različno strojno in programsko opremo (laboratorij, tehtnice, refraktometri, črpalke, prikazovalniki, NFC/RFID kartice, senzorji za različne meritve, itd.). Omogoča tudi povezavo na različne ERP sisteme s katerimi si izmenjuje podatke (sinhronizacija artiklov, dobaviteljev, prejemov in izdaj zaloge, knjiženje obračuna in izplačila trgatve.).
Uporablja se v nekaterih izmed največjih vinskih kleti v Sloveniji.
EVINAR sestavljajo naslednji glavni moduli: Kletarska evidenca, Upravljanje trgatve grozdja in Delovni nalogi.
Kletarska evidenca omogoča učinkovito izvajanje ključnih aktivnosti pri proizvodnji vina v vinski kleti. Vsebuje naslednje glavne dele:
Posamezne aktivnosti v kleti lahko vodimo s pomočjo posebej prilagojenih delovnih nalogov, ki omogočajo dodelitev nalog sodelavcem ter spremljanje opravljenega dela. Na voljo je posebna stran za hitro dodeljevanje opravil v koledar delavcev.
Enostaven seznam posod, ki so razporejene po kleteh. Za vsako posodo hitro vidimo njeno trenutno vsebino, izvedene kemijske analize, dodana enološka sredstva ter vse povezane pretoke na podlagi katerih je ta vsebina nastala. Na voljo je tudi hiter dostop do prejšnjih vsebin v tej posodi. V primeru integracije z računovodsko aplikacijo so posode povezane s skladišči v računovodski aplikaciji, tu pa se izpusuje tudi trenutno stanje/zaloga te vsebine v ERP.
S pomočjo pretokov beležimo vse premike vsebin med posodami v kleti kot na primer polnitve, dopolnitve, pretakanje med posodami, izpraznitve, izkletitve, itd. V primeru integracije z računovodsko aplikacijo se ob vsakem dogodku kreirajo ustrezni prejemi in izdaje.
Na enostaven način lahko beležimo vsa dodana enološka sredstva v posamezne vsebine posod ter jih pregledujemo po različnih kriterijih. V primeru integracije z ERP se avtomatsko kreirajo prejemi in izdaje porabljenega materiala, hkrat pa se poveča tudi vrednost/cena vsebine.
Za vsako vsebino posode lahko beležimo opravljene kemijske analize. Na voljo je tudi integracija z laboratorijsko opremo za zajem podatkov analiz (WineScan). Aplikacija omogoča spremljanje več 30 različnih kemijskih analiz.
Rešitev omogoča zbiranje meritev iz različnih naprav ter beleženje podatkov za posamezne vsebine, posode in kleti. Zbrane podatke lahko prikazujemo v obliki grafov in filtriramo po različnih kriterijih ali pa jih izvozimo za nadaljnjo obdelavo. Aplikacija omogoča kreiranje alarmov, ki nas opozorijo, ko določena vrsta meritve preseže določene vrednosti.
V primeru, ko je omogočena integracija z ERP, se ob vsakem pretoku ali dodatku enološkega sredstva ustrezno uskladijo zaloge ter preračuna vrednost vsebine posode. Prav tako se za pretočene vsebine ustrezno kreirajo artikli ter pripadajoči prejemi in izdaje v skladiščih.
Modul za upravljanje trgatve omogoča celovito podporo za prevzem grozdja v vinsko klet in nas vodi skozi različne faze:
Evidenca dobaviteljev omogoča beleženje vseh potrebnih podatkov za izvedbo odkupa, obračuna in izplačil trgatve. V primeru, ko imamo vključeno integracijo z računovodsko aplikacijo, se podatki o dobaviteljih avtomatsko prenesejo v ta modul.
Evidenca vinogradov omogoča natačno beleženje in pregled podatkov po letih. O vinogradu lahko hranimo podatke o številu in sorti trsov, njihovi sadilni razdalji, letu sajenja, vzgojnih oblikah in podlagah, ekspozici, itd. Te podatke lahko nato uporabimo v različnih poročilih in analizah.
S pomočjo odkupnih šifer določimo katere vrste sorta in kvalitete grozdja bomo odkupovali ter tudi ceno zanje. Aplikacijo omogoča različne načine določanje cene kot na primer glede na sladkorno stopnjo, površino vinograda, kvaliteto, vrsto dobavitelja.
V okviru najav dobaviteljev beležimo podatke o predvidenih dobavah grozdja na nivoju celotne trgatve, kot tudi najavo prevzema za posamezen dan. V posebni preglednici lahko spremljamo realizacijo oziroma primerjamo najavljene in dejansko dostavljene količinami. V aplikaciji za prevzem je možno omejiti prevzem le na najavljene odkupne šifre.
Dobavitelji imajo lahko RFID / NFC kartice, ki jih približajo čitalcem na posamezni merilni postaji za avtomatsko identifikacijo. Podrobnosti dobavitelja se prikažejo prikazovalniku (večji android tablici, ki je lahko povezana preko wifi).
Posebna postaja za meritev sladkorja omogoča izračun povprečne sladkorne stopnje z meritvijo sladkorja v določenih intervalih. Te meritve se sproti prikazujejo na prikazovalniku za dobavitelje.
Posebna postaja za meritev sladkorja omogoča izračun povprečne sladkorne stopnje z meritvijo sladkorja v določenih intervalih. Te meritve se sproti prikazujejo na prikazovalniku za dobavitelje.
Prevzeto grozdje se sprejema preko prevzemnih linij, ki nam lahko kasneje v kletarski evidenci omogočajo sledenje izvora vina od posode do vinograda iz katerega je bilo grozdje prevzeto.
Ob vsakem prevzemu se kreirajo odkupna potrdila, ki služijo kasneje za obračun prevzetega grozdja, vsebujejo pa tudi podatke o kakovosti grozdja ter izvoru (dobavitelj in vinograd).
Po končani trgatvi lahko na enostaven način kreiramo dodatoke za prijavo pridelka v Bacchuss.
S pomočjo dodatkov na obračunu lahko dodatno nagradimo izbrane dobavitelje za nadpovprečne rezultate.
Po končanem obračunu lahko pošljemo dobaviteljem dopise z vsoto vseh odkupljenih količin in njihovo vrednost.
Priprava paketa z izplačili omogoča avtomatsko kreiranje izplačil v željenem deležu celotnega obračuna ter tudi ročno spreminjanje. Naloge je možno v fazi priprave tudi ročno spremeniti.
Kreira se paket z izbranimi plačili, ki ga lahko uvozimo v banko.
Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki +386 41 877 183 ali pa po elektronski pošti info@vb-informatika.si.
Možna je tudi hitra demo predstavitev aplikacije preko video konference.