Splošni pogoji poslovanja



Splošni pogoji poslovanja za EVINAR Online

(Zadnja sprememba: 1. oktober 2023)

 

Pozorno preberite te pogoje in določila. Vse pogodbe, ki jih Ponudnik občasno sklene za zagotavljanje Spletnih storitev, urejajo ti pogoji in določila.

1. Opredelitev pojmov

1.1 V teh pogojih in določilih:

»Poverilnice za dostop« pomenijo uporabniška imena, gesla in druge poverilnice, ki omogočajo dostop do spletnih storitev, vključno s poverilnicami za dostop do uporabniškega vmesnika in poverilnicami za dostop do API-ja;

"Pogodba" pomeni pogodbo, sklenjeno v skladu s temi pogoji med Ponudnikom in Stranko;

"API" pomeni vmesnik za aplikacijski dostop do Spletnih storitev, ki ga določi Ponudnik in ga ponudnik da na voljo Stranki;

"Delovni dan" pomeni kateri koli delovni dan, razen državnega praznika v Sloveniji;

"Delovni čas" pomeni Delovni dan od 9.00 do 15.00 po srednjeevropskem času (CET);

"Stroški" pomenijo zneske kupljenih storitev na podlagi cenika;

»Stranka« pomeni osebo ali subjekt, ki je kot tak opredeljen v obrazcu za registracijo storitev;

»Podatki o stranki« pomenijo vse podatke, ki jih stranka naloži na platformo ali shrani na platformo; razen analitičnih podatkov v zvezi z uporabo sistema in dnevniških datotek strežnika;

»Osebni podatki stranke« pomenijo vse Osebne podatke, ki jih Ponudnik obdeluje v imenu Stranke v zvezi s Pogodbo, razen Osebnih podatkov, v  zvezi s katerimi je ponudnik upravljavec podatkov;

»Administrator stranke« pomeni osebo, ki je izbrana za skrbnika v računu EVINAR.

»Zakoni o varstvu podatkov« pomenijo EU GDPR in vse druge veljavne zakone v zvezi z obdelavo osebnih podatkov;

"Dokumentacija" pomeni dokumentacijo za Gostovane storitve, ki jo pripravi Ponudnik in jo ponudnik dostavi ali da na voljo Stranki;

»Izpadi« se nanašajo na obdobje, ko »Spletnih storitev« ni mogoče uporabiti, kar pomeni, da se Uporabniki ne morejo prijaviti v spletno aplikacijo.

»Začetek veljavnosti« pomeni datum, ko ponudnik stranki pošlje potrdilo o registraciji, po tem, ko stranka izpolni in predloži obrazec za registracijo Gostovanih storitev, ki ga ponudnik objavi na spletni strani ponudnika;

»Nujno vzdrževanje« : se nanaša na nujne in nenačrtovane dejavnosti, ki jih Ponudnik izvaja za odpravljanje kritičnih težav, kot so varnostne ranljivosti in napake programske opreme, ki lahko znatno vplivajo na delovanje, razpoložljivost ali varnost storitve.

"EU GDPR" pomeni Splošno uredbo o varstvu podatkov (Uredba (EU) 2016/679) in vse druge zakone EU, ki urejajo obdelavo osebnih podatkov, saj se lahko takšni zakoni občasno posodobijo, spremenijo in nadomestijo;

"Dogodek višje sile" pomeni dogodek ali niz povezanih dogodkov, ki je zunaj razumnega nadzora prizadete stranke (kar lahko vključuje okvare interneta ali katerega koli javnega telekomunikacijskega omrežja, hekerske napade, napade zavrnitve storitve, napade ali okužbe z virusi ali drugo zlonamerno programsko opremo, izpade električne energije, industrijske spore, ki prizadenejo katero koli tretjo osebo,  spremembe zakonodaje, nesreče, epidemije, pandemije, eksplozije, požari, poplave, izgredi, teroristični napadi in vojne);

"Gostovane storitve" pomenijo spletne storitve EVINAR, ki jih bo ponudnik dal na voljo vsaki Stranki kot storitev prek interneta v skladu s temi pogoji in določili; Opis storitve in funkcionalnosti je na voljo na http://evinar.si . Razpoložljivost funkcij je odvisna od naročniškega paketa.

" Pravice  intelektualne lastnine" pomenijo vse pravice intelektualne lastnine ne glede na to, kje na svetu jih je mogoče registrirati ali ne, registrirati ali neregistrirati, vključno s katero koli prijavo ali pravico do prijave za take pravice (in te "pravice intelektualne lastnine" vključujejo avtorske in sorodne pravice, pravice do podatkovnih zbirk, zaupne informacije, poslovne skrivnosti, strokovno znanje in izkušnje, poslovna imena, trgovska imena, blagovne znamke, storitvene znamke, pravice do prenosa,  pravice do nelojalne konkurence, patenti, majhni patenti, uporabni modeli, pravice do topografije polprevodnikov in pravice na modelih);

"Osebni podatki" pomenijo osebne podatke v skladu s katerim koli zakonom o varstvu podatkov;

»Načrtovano vzdrževanje« se nanaša na načrtovane in redne dejavnosti, ki jih ponudnik izvaja za vzdrževanje, posodabljanje ali nadgradnjo programske opreme, strojne opreme ali infrastrukture. Te dejavnosti so potrebne za zagotovitev optimalnega delovanja, varnosti in zanesljivosti storitve.

»Platforma« pomeni platformo, ki jo upravlja Ponudnik in jo Ponudnik uporablja za zagotavljanje spletnih storitev, vključno z aplikacijami, bazami podatkov za gostovane storitve, sistemsko in strežniško programsko opremo, ki se uporablja za zagotavljanje spletnih storitev, ter računalniško strojno opremo, na kateri je nameščena ta aplikacija, baza podatkov, sistem in strežniška programska oprema;

"Ponudnik" pomeni VB-Informatika d.o.o., družbo, ustanovljeno v Sloveniji (matična številka 1861603 in identifikacijska številka za DDV SI25533126) s sedežem na naslovu Bilje 100 B, 5292 Renče, Slovenija ;

»Odzivni čas« se nanaša na čas med oddajo zahteve za pomoč uporabnika (npr. prek e-pošte, telefona ali klepeta) in odgovorom predstavnika za podporo, ki potrdi zahtevo ali nanjo odgovori.

»Storitve« pomenijo vse storitve, ki jih ponudnik zagotavlja stranki ali jih je dolžan zagotoviti stranki v skladu s temi Pogoji in določili;

»Dobropis za storitve« : se nanaša na odobreno dobroimetje, odobreno v obliki delnega podaljšanja naročniškega obdobja. En (1) dan dobroimetja je enak enemu (1) dnevu podaljšanja naročnine in ne pomeni vračila plačil, ki so bila ali bodo opravljena.

" Obrazec za registracijo storitev " pomeni spletni obrazec, ki ga objavi Ponudnik in izpolni in predloži Kupec in vključuje sklicevanje na te Pogoje;

»Podporne storitve« pomenijo podporo v zvezi z uporabo spletnih storitev, prepoznavanjem in odpravljanjem napak v njih;

»Podprti spletni brskalnik« pomeni najnovejšo izdajo brskalnikov Microsoft Edge in Google Chrome;

"Trajanje" pomeni trajanje Sporazuma, ki se začne v skladu s klavzulo 2.1 in konča v skladu s klavzulo 2.2;

»Pogoji in določila« pomenijo vso dokumentacijo, ki vsebuje določbe pogodbe, in sicer glavni del teh pogojev in določil ter Priloge 1 (Pravilnik o sprejemljivi uporabi), vključno z občasnimi spremembami te dokumentacije;

»Uporabniški vmesnik« pomeni vmesnik za Gostovane storitve, zasnovan tako, da posameznim človeškim uporabnikom omogoča dostop do spletnih storitev in njihovo uporabo.

2. Trajanje

2.1 Sporazum začne veljati z dnem Začetka veljavnosti.

2.2 Pogodba ostane v veljavi za nedoločen čas, s pridržkom prekinitve v skladu s klavzulo 16 ali katero koli drugo določbo teh pogojev in določil.

2.3 če se stranki izrecno pisno ne dogovorita drugače, vsak obrazec za registracijo storitev ustvari ločeno pogodbo med strankama.

3. Gostovane storitve

3.1 Ponudnik s tem podeljuje stranki neizključno licenco za uporabo Gostovane storitve s pomočjo uporabniškega vmesnika in API-ja za upravljanje procesov v vinski kleti v skladu z dokumentacijo v času trajanja mandata.

3.2 Za licenco, ki jo ponudnik podeli stranki v skladu s členom 3.1, veljajo naslednje omejitve:

(a) API lahko uporablja samo aplikacija ali aplikacije, ki izpolnjujejo zahteve iz dokumentacije API;

3.3 Razen v obsegu, ki je izrecno dovoljen v teh pogojih in določilih ali ga zahteva zakon na neizključni podlagi, za licenco, ki jo ponudnik podeli stranki v skladu s členom 3.1, veljajo naslednje prepovedi:

(a) stranka ne sme podlicencirati svoje pravice do dostopa do Gostovanih storitev in njihove uporabe;

(b) stranka ne sme dovoliti nobeni nepooblaščeni osebi ali aplikaciji dostopa do Gostovane storitve ali njihove uporabe;

(c) stranka ne sme uporabljati Gostovanih storitev za zagotavljanje storitev tretjim osebam;

(d) stranka ne sme ponovno objaviti ali nadalje distribuirati nobene vsebine ali gradiva iz Gostovanih storitev;

(e) Stranka ne sme spreminjati Platforme in

(f) Stranka ne sme izvajati ali zahtevati, da katera koli druga oseba opravi testiranje obremenitve ali penetracijo na Platformi ali Gostovanih storitvah brez predhodnega pisnega soglasja Ponudnika.

3.4 Stranka mora izvajati in vzdrževati razumne varnostne ukrepe v zvezi s poverilnicami za dostop, da zagotovi, da nobena nepooblaščena oseba ali aplikacija ne more pridobiti dostopa do Gostovanih storitev s pomočjo poverilnic za dostop.

3.5 Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval ohraniti razpoložljivost Gostovanih storitev za Stranko na prehodu med javnim internetom in omrežjem ponudnika storitev gostovanja za Gostovane storitve, vendar ne zagotavlja 100-odstotne razpoložljivosti.

3.6 Stranka mora ravnati v skladu s prilogo 1 (Pravilnik o sprejemljivi uporabi) in zagotoviti, da vse osebe, ki uporabljajo Gostovane storitve s pooblastilom stranke ali s pomočjo poverilnic za dostop, ravnajo v skladu s prilogo 1 (Pravilnik o sprejemljivi uporabi).

3.7 Stranka ne sme uporabljati Gostovanih storitev na noben način, ki povzroča ali lahko povzroči škodo na Gostovanih storitvah ali platformi ali ovira razpoložljivost ali dostopnost Gostovanih storitev.

3.8 Stranka ne sme Gostovanih spletnih storitev na noben način, ki uporablja pretirane vire platforme in lahko posledično povzroči bistveno poslabšanje storitev, ki jih ponudnik zagotavlja svojim drugim strankam, ki uporabljajo platformo; in stranka priznava, da lahko ponudnik uporabi razumne tehnične ukrepe za omejitev uporabe virov platforme s strani Stranke za zagotavljanje storitev svojim strankam na splošno.

3.9 Stranka ne sme uporabljati Gostovanih storitev:

(a) na kakršen koli način, ki je nezakonit, nezakonit, goljufiv ali škodljiv; ali

(b) v zvezi s kakršnim koli nezakonitim, nezakonitim, goljufivim ali škodljivim namenom ali dejavnostjo.

3.10 Da bi se izognili dvomom, stranka nima pravice dostopa do programske kode (vključno s predmetno kodo, vmesno kodo in izvorno kodo) platforme, niti med trajanjem Veljavnosti pogodbe niti po njem.

3.11 Ponudnik lahko prekine zagotavljanje Gostovanih storitev, če je katerikoli znesek, ki ga mora stranka plačati ponudniku na podlagi pogodbe, zapadel in ni bil plačan.

3.12 če Stranka plačuje storitev vnaprej, se gostovanje samodejno zaustavi na koncu zakupljenega obdobja.

3.13 če Stranka uporablja testni ali demo račun, se gostovanje samodejno zaustavi na koncu testnega obdobja in podatki se nato izbrišejo.

4. Podatki o strankah

4.1 Stranka s tem Ponudniku podeljuje neizključno licenco za kopiranje, shranjevanje in posredovanje strankinih podatkov v obsegu, ki je razumno potreben za izvajanje obveznosti in uveljavljanje pravic Ponudnika v skladu s pogodbo. Stranka prav tako podeljuje Ponudniku pravico, da te pravice podlicencira svojim ponudnikom gostovanja, povezljivosti in telekomunikacijskih storitev izključno za ta namen in ob upoštevanju vseh izrecnih omejitev drugje v pogodbi.

4.2 Stranka Ponudniku jamči, da Strankini podatki, kadar jih Ponudnik uporablja v skladu s pogodbo, ne bodo kršili pravic intelektualne lastnine ali drugih zakonskih pravic katere koli osebe in ne bodo kršili določb katerega koli zakona, zakona ali predpisa.

5. Podporne storitve

5.1 Ponudnik mora Stranki zagotoviti podporo na podlagi elektronske pošte.

5.2 Uradna podpora poteka v slovenskem in angleškem jeziku. Odgovore vam lahko posredujemo tudi v vašem maternem jeziku, če ga naša ekipa za podporo obvlada.

5.3 Podpora je na voljo samo Administratorju Stranke.

5.4 Naše podporne storitve so osredotočene na pomoč pri težavah, povezanih z Gostovanimi storitvami EVINAR. Ne nudimo podpore za zadeve zunaj obsega storitev EVINAR, kot so vzdrževanje lokalne računalniške opreme uporabnikov ali splošne računalniške napake. Upoštevajte, da lahko nastanejo dodatni stroški, če naša ekipa za podporo strankam pomaga pri lažnih poročilih o kritičnih težavah ali težavah, ki niso povezane s spletnimi storitvami EVINAR. Glede na naravo težave in za uspešno diagnozo in/ali rešitev bomo morda od vas zahtevali dodatne informacije ali se za odpravljanje težav dogovorili za povezovanje preko oddaljenega namizja.

5.5 Podpora Strankam je na voljo v rednem delovnem času od 9.00 do 15.00 po srednjeevropskem času. Kritična vprašanja bodo obravnavana najpozneje 24 ur po začetnem poročilu.

5.6 Ponudnik ni dolžan zagotavljati podpornih storitev:

(a) kolikor zahtevane podporne storitve pomenijo splošno usposabljanje za uporabo Gostovanih storitev;

(b) v zvezi s kakršnokoli težavo, ki bi jo lahko rešila pristojna oseba, ki je bila deležna splošnega usposabljanja za uporabo Gostovanih storitev;

(c) v zvezi z vsemi podvojenimi vprašanji, ki jih sproži Stranka ali se pojavijo v njenem imenu;

(d) v zvezi s kakršnimi koli težavami, ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe Gostovanih storitev s strani Stranke ali v njenem imenu; ali

(e) v zvezi s kakršno koli težavo, ki jo povzroči kakršna koli sprememba Gostovanih storitev ali konfiguracije Gostovanih storitev, do katere pride brez predhodnega pisnega soglasja Ponudnika.

5.7 Ponudnik lahko prekine zagotavljanje podpornih storitev, če je katerikoli znesek, ki ga mora stranka plačati ponudniku na podlagi pogodbe, zapadel in ni bil plačan.

6. Raven storitve

6.1 Ponudnik zagotavlja, da bo njegova storitev na voljo vsaj 99,0% časa v koledarskem mesecu. če razpoložljivost v določenem koledarskem mesecu pade pod 99,0 %, ima stranka pravico, da sproži postopek zahteve za dobropis za storitev. Dobropis za storitve ne bo odobren v naslednjih primerih:

a) Načrtovano vzdrževanje: nerazpoložljivost zaradi načrtovanega ali predvidenega vzdrževanja.

b) Stanje računa: Nerazpoložljivost, dokler vaš račun ni v dobrem finančnem stanju ali ko kršite naše pogoje.

c) Višja sila: Nerazpoložljivost zaradi okoliščin, na katere nimamo vpliva, kot so dejanja katerega koli vladnega organa, vojna, embargo, požar, poplava ali nerazpoložljivost ali zamuda telekomunikacijskih ali internetnih ponudnikov in podobno.

d) Zloraba programske opreme: vsaka nerazpoložljivost, ki je posledica vaše zlorabe programske opreme.

6.2 Vzdrževanje bo potekalo v času nizke uporabe na podlagi povprečne uporabe naših strank. O začetku dela vas bomo obvestili vsaj 48 ur pred začetkom dela. Pridržujemo si pravico do občasnega izvajanja nujnega vzdrževanja, o čemer vas bomo obvestili manj kot 48 ur vnaprej.

6.3 Izpad ali izpad storitve: če sumite, da rešitev ni na voljo ali ne deluje pravilno, nas morate o tem takoj obvestiti po e-pošti, najkasneje pa v 3 delovnih dneh po domnevnem izpadu storitve. Navesti morate naslednje podatke:

a) e-poštni naslov uporabniškega računa,

b) koda vaše organizacije,

c) vaše kontaktne podatke,

d) datum in čas začetka izpada ter

e) Kratek opis vprašanja.

Vaša zahteva se šteje za vloženo, ko od ponudnika prejmete pisno potrditev in številko zadeve. Ko bo zahteva rešena, vas bomo obvestili. V primeru zavrnitve bo obvestilo vsebovalo razlog za zavrnitev.

6.4 Postopek zahteve za dobropis za storitve: če želite sprožiti postopek zahteve za dobropis storitve, se obrnite na nas v sedmih (7) delovnih dneh po koncu izpada ali neuspešne storitve, za katero zahtevate kredit za storitev.

Ponudnik bo vašo zahtevo pregledal in vas o izidu obvestil po elektronski pošti. če bo odobren, bomo izdali dobroimetje za storitev na vaš račun EVINAR Online.

Upoštevajte, da lahko nesodelovanje z nami med postopkom reševanja težav in postopkom zahteve za dobropis za storitve razveljavi vaše zahteve za dobropis za storitve. Upoštevajte tudi naslednje:

a) V istem obdobju ne bo odobrenih več dobropisov za storitve.

b) če v določenem času ne izpolnjujete več meril, boste prejeli samo eno dobroimetje za storitev.

c) Skupno število vseh dobropisov za vse napake, do katerih pride v katerem koli koledarskem letu, ne sme presegati 30.

d) Dobropisa za storitve ni mogoče prejeti v obliki povračila plačil.

e) Trenutna naročnina se podaljša za 1 dan za vsako prejet dobropis storitve.

 

7. Zunanji podatki

7.1 EVINAR ponuja uvoz podatkov iz zunanjih virov (npr. metapodatki o vinogradih, kot so velikost, nadmorska višina, geolokacija, kartografska mesta itd.). Ti podatki so na voljo samo za določene regije. Te podatke smo zbrali iz različnih virov, da bi olajšali vnos podatkov v aplikacijo.

7.2 Zunanji podatki so lahko nepopolni, netočni ali zastareli. Stranka je odgovorna za preverjanje pravilnosti in ustreznosti teh podatkov ter za vse posledice, ki bi lahko izhajale iz njihove uporabe v aplikaciji.

7.3 Ponudnik ne odgovarja za morebitne težave, napake ali izgubo podatkov, ki bi bila posledica uporabe zunanjih podatkov. Uporaba zunanjih podatkov je v celoti na lastno odgovornost Stranke.

7.4 Stranka se strinja, da ne bo uveljavljala nobenih zahtevkov ali odgovarjal ponudniku v zvezi z zunanjimi podatki, vključno z zahtevki za škodo ali izgubo dobička.

 

8. Stroški

8.1 Stranka plača stroške ponudniku v skladu s temi splošnimi pogoji.

8.2 Vsi zneski, navedeni v teh pogojih in določilih ali v zvezi z njimi, so, razen če kontekst ne zahteva drugače, navedeni brez veljavnih davkov na dodano vrednost, ki bodo dodani tem zneskom in jih mora stranka plačati ponudniku.

8.3 Ponudnik se lahko odloči za spremembo cen tako, da kupca pisno obvesti najmanj 30 dni pred spremembo.

9. Plačila

9.1 Stranka mora plačati stroške ponudniku pred obdobjem, na katerega se nanašajo.

10. Pogodbe na daljavo: pravica do odpovedi

10.1 Ta določba 10 velja, če in samo če kupec sklene pogodbo s ponudnikom kot potrošnik - to je kot posameznik, ki deluje v celoti ali pretežno zunaj trgovske, poslovne, obrtne ali poklicne dejavnosti stranke - kadar je pogodba pogodba na daljavo v smislu predpisov o potrošniških.

10.2 Stranka lahko kadarkoli umakne ponudbo za sklenitev pogodbe s Ponudnikom; in Stranka lahko odpove pogodbo, sklenjeno s Ponudnikom, kadarkoli v roku:

(a) z začetkom sklenitve Pogodbe; in

(b) s koncem 14 dni po dnevu sklenitve Pogodbe, ob upoštevanju klavzule 10.3. Stranki ni treba navesti razloga za odstop ali preklic.

10.3 Stranka se strinja, da lahko Ponudnik začne z zagotavljanjem storitev pred iztekom roka, navedenega v klavzuli 10.2, in se strinja, da če Ponudnik začne opravljati storitve pred koncem tega obdobja, potem:

(a) če so storitve v celoti izvedene, Stranka izgubi pravico do preklica iz člena 10.2; in

(b) če so storitve v času odpovedi delno opravljene, mora Stranka Ponudniku plačati znesek, ki je sorazmeren z opravljenimi storitvami, ali pa lahko ponudnik ta znesek odšteje od povračila, dolgovanega naročniku v skladu s tem členom 10.

10.4 Za umik ponudbe za sklenitev pogodbe ali preklic pogodbe na podlagi, opisani v tem 10. členu, mora Stranka obvestiti Ponudnika. Za izpolnitev odpovednega roka zadostuje, da stranka pošlje sporočilo v zvezi z uveljavljanjem pravice do preklica pred iztekom odpovednega roka.

10.5 če Stranka umakne ponudbo za sklenitev pogodbe ali prekliče pogodbo na podlagi, opisani v tem členu 10, bo Stranka prejela celotno povračilo vseh zneskov, ki jih je Stranka plačala ponudniku v zvezi s pogodbo, razen kot je določeno v tem členu 10.

10.6 Ponudnik bo vrnil denar na enak način, kot je bil uporabljen za izvedbo plačila, razen če se Stranka izrecno ne dogovori drugače. V nobenem primeru Stranka zaradi vračila ne bo imela nobenih stroškov.

10.7 Ponudnik bo brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru v roku 14 dni od dneva, ko je bil Ponudnik obveščen o odpovedi, obdelal vračilo Stranki zaradi odpovedi na podlagi, opisani v tej določbi 10.

11. Varstvo podatkov

11.1 Vsaka stran mora spoštovati zakone o varstvu podatkov pri obdelavi osebnih podatkov Stranke.

11.2 Stranka jamči ponudniku, da ima zakonsko pravico razkriti vse Osebne podatke, ki jih dejansko razkrije ponudniku v skladu s pogodbo ali v povezavi z njo.

11.3 Stranka bo Ponudniku posredovala le, Ponudnik pa bo v vsakem primeru na podlagi ali v zvezi s pogodbo obdeloval le Osebne podatke uporabnikov aplikacije in dobaviteljev grozdja naslednjih vrst: podatki o uporabniškem računu, podatki o dobavitelju za izdajanje računov in plačila ; in Ponudnik bo Osebne podatke Stranke obdeloval samo za naslednje namene:  Podpora in nadgradnje Gostovane storitve. Podrobnosti o podatkih po modulih:

a) Administracijski modul:

(i) Kategorije posameznikov: uporabniki aplikacij (zaposleni in sodelavci stranke)

(ii) Vrste posebnih podatkov: ime in priimek, elektronski naslov, telefonska številka, gesla za prijavo v aplikacijo

b) Modul: Odkup grozdja

(i) Kategorije posameznikov: dobavitelji grozdja

(ii) vrste posebnih podatkov: vsi osebni podatki, za katere je pravna podlaga izdaja računov strankam ali prejemanje računov od dobaviteljev; vse osebne podatke, za katere pravna podlaga izhaja iz namena opravljanja nalog zaposlenega za delodajalca;

c) Modul: Obračunavanje in plačila za kupljeno grozdje

(i) Kategorije posameznikov: dobavitelji grozdja

(ii) Vrste posebnih podatkov: vsi podatki dobavitelja, potrebni za izdajanje računov in plačilo dobaviteljem, podatki iz pogodbenega razmerja z dobaviteljem.

11.4 Ponudnik obdeluje Osebne podatke stranke samo v času trajanja in največ 90 dni po koncu obdobja, ob upoštevanju drugih določb tega 11. člena.

11.5 Ponudnik obdeluje osebne podatke stranke samo po dokumentiranih navodilih stranke (vključno v zvezi s prenosom osebnih podatkov stranke v tretjo državo v skladu z zakoni o varstvu podatkov), kot je določeno v teh pogojih ali katerem koli drugem dokumentu, o katerem sta se stranki pisno dogovorili.

11.6 Stranka pooblašča ponudnika za naslednje prenose Osebnih podatkov strank:

(a) ponudnik lahko Osebne podatke stranke interno prenese do svojih zaposlenih, v pisarne in prostore v Sloveniji in EU, pod pogojem, da morajo biti takšni prenosi zaščiteni z ustreznimi zaščitnimi ukrepi, in sicer zavarovanimi povezavami, šifriranim shranjevanjem in varnimi prijavami;

(b) ponudnik lahko prenese strankine osebne podatke svojim tretjim obdelovalcem v jurisdikcijah, opredeljenih drugje v tej klavzuli 11, in lahko dovoli svojim tretjim obdelovalcem, da opravijo takšne prenose, pod pogojem, da morajo biti takšni prenosi zaščiteni z vsemi ustreznimi zaščitnimi ukrepi, opredeljenimi v njih;

(c) ponudnik lahko prenese osebne podatke stranke v državo, ozemlje ali sektor, če so pristojni organi za varstvo podatkov odločili, da država, ozemlje ali sektor zagotavlja ustrezno raven varstva osebnih podatkov;

11.7 Ponudnik takoj obvesti Stranko, če po mnenju ponudnika navodilo stranke v zvezi z obdelavo osebnih podatkov stranke krši zakone o varstvu podatkov.

11.8 Ne glede na katero koli drugo določbo pogodbe lahko Ponudnik obdeluje osebne podatke stranke, če in kolikor to od Ponudnika zahteva veljavna zakonodaja. V takem primeru mora Ponudnik Stranko pred obdelavo obvestiti o zakonski zahtevi, razen če ta zakon takšne podatke prepoveduje.

11.9 Ponudnik zagotavlja, da so se osebe, pooblaščene za obdelavo osebnih podatkov stranke, zavezale k zaupnosti ali so ustrezno zakonsko zavezane k zaupnosti.

11.10 Ponudnik bo izvajal ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotovitev ustrezne ravni varnosti osebnih podatkov stranke.

11.11 Ponudnik ne sme angažirati nobene tretje osebe za obdelavo osebnih podatkov stranke brez predhodnega posebnega ali splošnega pisnega dovoljenja stranke. V primeru splošnega pisnega pooblastila mora ponudnik stranko vsaj 4 dni vnaprej obvestiti o vseh nameravanih spremembah v zvezi z dodatkom ali zamenjavo katerega koli tretjega obdelovalca, in če Stranka nasprotuje takšnim spremembam pred njihovo izvedbo, lahko Stranka prekine pogodbo s pisnim obvestilom ponudniku v 7 dneh,  pod pogojem, da mora biti takšno obvestilo dano v roku 7 dni po datumu, ko je ponudnik Stranko obvestil o nameravanih spremembah. Ponudnik zagotovi, da za vsakega obdelovalca tretje osebe veljajo enakovredne pravne obveznosti, kot so tiste, ki jih Ponudniku nalaga ta določba 11.

11.12 Stranka pooblasti Ponudnika, da kot podobdelovalce v zvezi z Osebnimi podatki strank vključi tretje osebe v naslednjih kategorijah: ponudniki gostovanja v oblaku in obdelovalci plačil.

11.13 Ponudnik bo, kolikor je to mogoče in ob upoštevanju narave obdelave, sprejel ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za pomoč Stranki pri izpolnjevanju obveznosti stranke, da se odzove na zahteve, ki uveljavljajo pravice posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, v skladu z zakoni o varstvu podatkov.

11.14 Ponudnik Stranki pomaga pri zagotavljanju izpolnjevanja obveznosti v zvezi z varnostjo obdelave osebnih podatkov, obveščanjem nadzornega organa o kršitvah varnosti osebnih podatkov, obveščanjem posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, o kršitvah varnosti osebnih podatkov, oceno učinka v zvezi z varstvom podatkov in predhodnim posvetovanjem v zvezi z obdelavo z visokim tveganjem v skladu z zakoni o varstvu podatkov. Ponudnik lahko zaračuna stranki po svojih standardnih tarifah na osnovi časa za katerokoli delo, ki ga je ponudnik izvedel na zahtevo stranke v skladu s tem določilom 11.14.

11.15 Ponudnik mora Stranko brez nepotrebnega odlašanja obvestiti o vsaki kršitvi Osebnih podatkov, ki vpliva na osebne podatke stranke.

11.16 Ponudnik mora Stranki dati na voljo vse informacije, ki so potrebne za dokazovanje, da Ponudnik izpolnjuje svoje obveznosti iz tega člena 11. Ponudnik lahko naročniku zaračuna vsako delo, ki ga je ponudnik opravil na zahtevo naročnika v skladu s tem členom 11.16.

11.17 Ponudnik bo po izbiri Stranke izbrisal ali vrnil vse Osebne podatke stranke Stranki po opravljenih storitvah v zvezi z obdelavo in izbrisal obstoječe kopije, razen v obsegu, ki zahteva shranjevanje ustreznih osebnih podatkov.

11.18 če kakršne koli spremembe ali prihodnje spremembe zakonov o varstvu podatkov povzročijo ali bodo povzročile, da ena ali obe stranki ne bosta spoštovali zakonodaje o varstvu podatkov v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, ki se izvaja v skladu s pogodbo, si pogodbeni stranki po svojih najboljših močeh prizadevata takoj doseči dogovor o takšnih spremembah Pogodbe, ki so potrebne za odpravo takšne neskladnosti.

11.19 Podobdelovalci, ki se trenutno uporabljajo:

a) Microsoft Azure za gostovanje zbirk podatkov EVINAR Online in aplikacijskih strežnikov (  Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) | Microsoft Learn , Licenčni dokumenti (microsoft.com) Uporabljamo Microsoftove podatkovne centre znotraj EU.

b) Stripe za plačila ( Pogodba o obdelavi podatkov med uporabnikom Stripe in Stripe )

12. Garancije

12.1 Stranka Ponudniku jamči, da ima zakonsko pravico in pooblastilo za sklenitev pogodbe in izpolnjevanje svojih obveznosti iz teh pogojev.

12.2 Vsa jamstva in zagotovila pogodbenih strank v zvezi s predmetom pogodbe so izrecno določena v teh pogojih in določilih. Do največje mere, ki jo dovoljuje upoštevna zakonodaja, v pogodbo ali katero koli povezano pogodbo ne bodo vključena nobena druga jamstva ali zagotovila v zvezi s predmetom pogodbe.

13. Potrditve in omejitve garancije

13.1 Stranka priznava, da zapletena programska oprema nikoli ni popolnoma brez napak in hroščev; in v skladu z drugimi določbami teh pogojev in določil, ponudnik ne daje nobenega jamstva ali zagotovila, da bodo Gostovane storitve v celoti brez napak in hroščev.

13.2 Stranka priznava, da zapletena programska oprema nikoli ni popolnoma brez varnostnih ranljivosti; in v skladu z drugimi določbami teh pogojev in določil, ponudnik ne daje nobenega jamstva ali zagotovila, da bodo Gostovane storitve popolnoma varne.

13.3 Stranka potrjuje, da so Gostovane storitve zasnovane tako, da so združljive samo s to programsko opremo in sistemi, ki so navedeni kot združljivi v dokumentaciji; in Ponudnik ne jamči ali predstavlja, da bodo Gostovane storitve združljive s katero koli drugo programsko opremo ali sistemi.

13.4 Stranka potrjuje, da Ponudnik ne bo nudil pravnih, finančnih, računovodskih ali davčnih nasvetov v skladu s temi Splošnimi pogoji poslovanja ali v zvezi s spletnimi storitvami; in, razen v obsegu, ki je izrecno določen drugače v teh pogojih, ponudnik ne jamči ali predstavlja, da Gostovane storitve ali uporaba Gostovanih storitev s strani stranke ne bodo povzročile nobene pravne odgovornosti s strani stranke ali katere koli druge osebe.

14. Omejitve in izključitve odgovornosti

14.1 Nič v teh pogojih in določilih ne bo:

(a) omejijo ali izključijo vsako odgovornost za smrt ali telesne poškodbe, ki so posledica malomarnosti;

(b) omejijo ali izključijo kakršno koli odgovornost za goljufijo ali goljufivo zavajanje;

(c) omeji vse obveznosti na kakršen koli način, ki ga veljavna zakonodaja ne dovoljuje; ali

(d) izključi vse obveznosti, ki jih ni mogoče izključiti po veljavni zakonodaji,

in če je stranka potrošnik, zakonske pravice te stranke ne bodo izključene ali omejene s temi pogoji in določili, razen v obsegu, ki ga dovoljuje zakonodaja.

14.2 Omejitve in izključitve odgovornosti, določene v tem 14. členu in drugje v teh pogojih in določilih:

(a) zanje velja določba 14.1; in

(b) urejajo vse obveznosti, ki izhajajo iz teh pogojev in določil ali so povezane s predmetom teh pogojev, vključno z odgovornostmi, ki izhajajo iz pogodbe, odškodninske odgovornosti (vključno z malomarnostjo) in zaradi kršitve zakonske dolžnosti, razen v obsegu, ki je izrecno določen drugače v teh pogojih.

14.3 Ponudnik Stranki ne odgovarja za kakršno koli izgubo, ki bi nastala zaradi dogodka višje sile.

14.4 Ponudnik Stranki ne odgovarja za kakršno koli izgubo dobička ali pričakovane prihranke.

14.5 Ponudnik Stranki ne odgovarja za kakršno koli izgubo prihodka ali dohodka.

14.6 Ponudnik Stranki ne odgovarja za kakršno koli izgubo posla, pogodb ali priložnosti.

14.7 Ponudnik ne odgovarja Stranki za kakršno koli izgubo ali poškodbo podatkov, baze podatkov ali programske opreme.

14.8 Ponudnik Stranki ne odgovarja za posebno, posredno ali posledično izgubo ali škodo.

14.9 Odgovornost ponudnika do Stranke na podlagi pogodbe v zvezi z dogodkom ali nizom povezanih dogodkov ne sme presegati skupnega zneska, ki ga je Stranka plačala ali bi ga morala plačati Ponudniku na podlagi pogodbe v 1-mesečnem obdobju pred začetkom dogodka ali dogodkov.

14.10 Skupna odgovornost Ponudnika do Stranke v skladu s pogodbo ne presega skupnega zneska, ki ga je stranka plačala in plačala Ponudniku v skladu s pogodbo v 6-mesečnem obdobju pred začetkom dogodka ali dogodkov.

 

15. Dogodek višje sile

15.1 če dogodek višje sile povzroči neizpolnjevanje ali zamudo katere koli stranke pri izpolnjevanju katere koli obveznosti po pogodbi (razen obveznosti plačila), se ta obveznost odloži za čas trajanja dogodka višje sile.

16. Prenehanje

16.1 Vsaka stranka lahko odpove pogodbo tako, da drugi stranki pošlje pisno obvestilo o odpovedi najmanj 30 dni vnaprej.

16.2 Vsaka stranka lahko takoj prekine pogodbo s pisnim obvestilom drugi stranki o odpovedi, če druga stranka bistveno krši te pogoje in določila.

16.3 V skladu z veljavno zakonodajo lahko katera koli stranka takoj prekine pogodbo s pisnim obvestilom drugi stranki o odpovedi, če:

(a) druga stranka:

(i) se razpusti;

(ii) preneha opravljati vse (ali skoraj vse) svoje dejavnosti;

(iii) ne more plačati ali ne more plačati svojih dolgov, ko zapadejo v plačilo;

(iv) je ali postane plačilno nesposobna ali je razglašena za insolventno; ali

(v) skliče sestanek ali sklene ali predlaga kakršen koli dogovor ali poravnavo s svojimi upniki;

(b) upravitelj, stečajni upravitelj, likvidacijski upravitelj, upravitelj, skrbnik, poslovodja ali podobno se imenuje nad katerim koli premoženjem druge pogodbenice;

(c) izda se sklep o likvidaciji druge stranke ali druga stranka sprejme sklep o njenem prenehanju [ (razen za namen solventne reorganizacije družbe, pri kateri nastali subjekt prevzame vse obveznosti druge stranke po Sporazumu)]; ali

(d) če je ta druga stranka fizična oseba:

(i) ta druga stranka postane nezmožna urejati svoje zadeve zaradi bolezni ali nezmožnosti; ali

(ii) je ta druga stranka predmet predloga ali sklepa o stečaju,

in če ta druga stranka umre, Sporazum samodejno preneha veljati.

17. Učinki odpovedi pogodbe

17.1 Po prekinitvi pogodbe vse določbe teh pogojev prenehajo veljati, razen da naslednja določila teh pogojev ostanejo v veljavi in ostanejo veljavna (v skladu z njihovimi izrecnimi pogoji ali kako drugače za nedoločen čas): Določbe 1, 3.10, 9, 11, 14, 17, 20 in 21.

17.2 Razen v obsegu, ki je izrecno določen drugače v teh pogojih in določilih, prekinitev pogodbe ne vpliva na pridobljene pravice katere koli stranke.

17.3 V 30 dneh po prenehanju pogodbe iz kakršnega koli razloga:

(a) mora Stranka Ponudniku plačati vse stroške v zvezi s storitvami, ki jih je stranka opravila pred prenehanjem pogodbe; in

(b) Ponudnik mora Stranki povrniti vse stroške, ki jih je stranka plačala ponudniku v zvezi s storitvami, ki bi jih moral stranki zagotoviti po prenehanju pogodbe,

brez poseganja v druge zakonske pravice strank.

18. Obvestila

18.1 Vsako obvestilo ene strani drugi strani v skladu s temi pogoji in določili je treba poslati na enega od naslednjih načinov:

(a) poslano po elektronski pošti na ustrezen e-poštni naslov, naveden prek spletnih storitev, pri čemer se šteje, da je obvestilo prejeto, ko prejemnikov e-poštni strežnik prejme e-pošto;

pod pogojem, da če navedeni čas prejema ni v delovnem času, se šteje, da je čas prejema takrat, ko se po navedenem času začne naslednji delovni čas.

19. Oddaja naročil podizvajalcem

19.1 Ob upoštevanju kakršnih koli izrecnih omejitev drugje v teh pogojih in določilih lahko Ponudnik odda katero koli od svojih obveznosti iz pogodbe.

20. Splošno

20.1 Kršitve nobene določbe Pogodbe ne bo mogoče spregledati razen z izrecnim pisnim soglasjem stranke, ki ni v prekršku.

20.2 če sodišče ali drug pristojni organ ugotovi, da je katera koli določba pogodbe nezakonita in/ali neizvršljiva, druga določila pogodbe ostanejo v veljavi. če bi bila katera koli nezakonita in/ali neizvršljiva določba zakonita ali izvršljiva, če bi bil njen del izbrisan, se bo ta del štel za črtanega, preostali del določbe pa bo še naprej veljal (razen če bi bilo to v nasprotju z jasnim namenom strank; v tem primeru se bo štelo, da se črta celotna ustrezna določba).

20.3 Ponudnik lahko spremeni pogodbo tako, da Stranko vsaj 30 dni vnaprej pisno obvesti o spremembi. Ob upoštevanju tega se Sporazum lahko spremeni samo s pisnim dokumentom, ki ga podpiše vsaka pogodbenica ali se podpiše v njenem imenu.

20.4 Kupec se strinja, da lahko ponudnik prenese ponudnikove pogodbene pravice in obveznosti iz pogodbe na kateri koli tretji osebi - pod pogojem, da takšno dejanje ne služi zmanjšanju garancij, ki koristijo stranki v skladu s pogodbo. Razen v obsegu, ki ga izrecno dovoljuje veljavna zakonodaja, kupec brez predhodnega pisnega soglasja ponudnika ne sme dodeliti, prenesti ali kako drugače obravnavati katere koli pogodbene pravice ali obveznosti stranke iz pogodbe.

20.5 Pogodba je sklenjena v korist strank in ni namenjena nobeni tretji osebi ali izvršljivosti s strani katere koli tretje osebe. Pravice pogodbenih strank, da prekinejo, prekličejo ali se dogovorijo o kakršni koli spremembi, opustitvi, spremembi ali poravnavi na podlagi Sporazuma ali v zvezi z njim, niso odvisne od soglasja katere koli tretje osebe.

20.6 V skladu s členom 14.1 obrazec za registracijo Gostovanih storitev skupaj s temi pogoji in morebitnimi prilogami predstavlja celoten sporazum med strankama v zvezi s predmetom tega Obrazca za registracijo gostovane storitve in nadomešča vse prejšnje sporazume, dogovore in dogovore med strankama v zvezi s to vsebino.

20.7 Pogodbo ureja in razlaga slovenska zakonodaja.

20.8 Sodišča Slovenije so izključno pristojna za odločanje o vseh sporih, ki izhajajo iz pogodbe ali so povezani z njo.

20.9 Nič v teh pogojih in določilih ne deluje za dodeljevanje ali prenos kakršnih koli pravic intelektualne lastnine s Ponudnika na Stranko ali s Stranke na Ponudnika.

 

21. Razlaga

21.1 V teh pogojih in določilih sklicevanje na zakon ali zakonsko določbo vključuje sklic na:

(a) ta zakon ali zakonski predpis, kot je bil občasno spremenjen, konsolidiran in/ali ponovno sprejet; in

(b) kakršno koli podrejeno zakonodajo, sprejeto na podlagi tega zakona ali zakonske določbe.

21.2 Naslovi klavzul ne vplivajo na razlago teh pogojev in določil.

21.3 Sklicevanja v teh pogojih in določilih na "koledarske mesece" se nanašajo na 12 imenovanih obdobij (januar, februar itd.), na katera je razdeljeno leto.

21.4 V teh pogojih in določilih se splošne besede ne smejo razlagati restriktivno, ker pred njimi ali za njimi sledijo besede, ki označujejo določeno vrsto dejanj, zadev ali stvari.

 

Priloga 1 (pravilnik o sprejemljivi uporabi)

1. Uvod

1.1 Ta pravilnik o sprejemljivi rabi ("Pravilnik") določa pravila, ki urejajo:

(a) uporabo http://evinar.si, katerega koli pod domenskega območja (*.evinar.si), spletnega mesta, ki ga nasledi, in storitev, ki so na voljo na tem spletišču ali katerem koli naslednjem spletnem mestu ("Storitve"); in

(b) prenos, shranjevanje in obdelavo vsebine s strani vas ali katere koli osebe v vašem imenu z uporabo storitev (»vsebina«).

1.2 Sklicevanja v tej politiki na "vas" se nanašajo na vsako stranko storitev in vsakega posameznega uporabnika storitev (in "vaše" je treba razlagati v skladu s tem); in sklicevanja v tej politiki na "nas" so  na VB-Informatika d.o.o.(in "mi" in "naši" je treba razlagati v skladu s tem).

1.3 Z uporabo storitev se strinjate s pravili, določenimi v tem pravilniku.

1.4 Prosili vas bomo za vaše izrecno soglasje s pogoji te politike, preden naložite ali pošljete katero koli vsebino ali kako drugače uporabljate Storitve.

1.5 če želite uporabljati storitve, morate biti stari najmanj 18 let; in z uporabo storitev nam jamčite in nam zagotavljate, da ste stari najmanj 18 let.

2. Splošna pravila uporabe

2.1 Storitve ne smete uporabljati na noben način, ki povzroča ali bi lahko povzročil škodo na storitvah ali škodoval razpoložljivosti ali dostopnosti storitev.

2.2 Storitev ne smete uporabljati:

(a) na kakršen koli način, ki je nezakonit, nezakonit, goljufiv, goljufiv ali škodljiv; ali

(b) v zvezi s kakršnim koli nezakonitim, nezakonitim, goljufivim, goljufivim ali škodljivim namenom ali dejavnostjo.

2.3 Zagotoviti morate, da je vsa vsebina v skladu z določbami te politike.

3. Nezakonita vsebina

3.1 Vsebina ne sme biti nezakonita ali protipravna, ne sme kršiti zakonskih pravic katere koli osebe in ne sme sprožiti sodnega postopka proti kateri koli osebi (v vsakem primeru v kateri koli jurisdikciji in v skladu z veljavno zakonodajo).

4. Grafično gradivo

4.1 Vsebina mora biti primerna za vse osebe, ki imajo dostop do zadevne vsebine ali obstaja verjetnost, da bodo dostopale do nje.

5. Točnost dejstev

5.1 Vsebina ne sme biti neresnična, napačna, netočna ali zavajajoča.

5.2 Izjave o dejstvih, ki jih vsebuje vsebina in se nanašajo na osebe (pravne ali fizične), morajo biti resnične; in izjave o mnenjih, ki jih vsebuje vsebina in se nanašajo na osebe (pravne ali fizične), morajo biti razumne, poštene in morajo navajati podlago mnenja.

6. Trženje in neželena pošta

6.1 Storitve ne smete uporabljati za noben namen, povezan s trženjem, oglaševanjem, promocijo, prodajo ali dobavo katerega koli izdelka, storitve ali komercialne ponudbe.

7. Škodljiva programska oprema

7.1 Vsebina ne sme vsebovati virusov, črvov, vohunske programske opreme, oglaševalske programske opreme ali druge škodljive ali zlonamerne programske opreme, programov, rutin, aplikacij ali tehnologij in jih ne smete promovirati, distribuirati ali izvajati s pomočjo storitev.

7.2 Vsebina ne sme vsebovati programske opreme, programov, rutin, aplikacij ali tehnologij, ki bodo ali bi lahko bistveno negativno vplivale na delovanje računalnika ali predstavljale bistvena varnostna tveganja za računalnik, in jih ne smete spodbujati, distribuirati ali izvajati s pomočjo storitev.

 

Piškotki

Ta stran uporablja piškotke za doseganje čim boljše uporabniške izkušnje. Če pregledujete našo spletno stran, se strinjate z uporabo piškotkov. Spletni klepet in pomoč na daljavo potrebujejo za delovanje vsaj funkcionalne piškotke.

Nastavitve piškotkov Sprejmi vse

Nastavitve uporabe piškotkov

Shrani nastavitve

Pogovor v živo